Πολιτική Επιστροφών

Αλλαγές & Επιστροφές 

  • Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που αγοράσατε, έχετε στη διάθεση σας 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας, για να ζητήσετε αίτημα επιστροφής.


Ελαττωματικό προϊόν

  • Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας στο info@egyalia.com προκειμένου να επιληφθούμε του ζητήματος και να προχωρήσουμε -κατά περίπτωση- είτε σε επιστροφή των χρημάτων σας, είτε σε επιδιόρθωση του προϊόντος είτε σε αντικατάσταση του χωρίς καμία επιβάρυνση σας.


Τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω για να επιστρέψω το προϊόν;

  • Για να ξεκινήσετε την διαδικασία επιστροφής, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@egyalia.com.Εάν το αίτημα σας γίνει αποδεκτό, θα σας στείλουμε ένα δελτίο αποστολής ,εάν αυτό είναι εφικτό, καθώς και οδηγίες για το πώς και πού να στείλετε το δέμα σας. Τα προϊόντα που μας αποστέλλονται χωρίς προηγουμένως να ζητηθεί αίτημα επιστροφής δεν θα γίνονται αποδεκτά.

Βασικές προϋποθέσεις για την έγκυρη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης: 

  • Όλα μας τα προϊόντα υπόκεινται σε ποιοτικό έλεγχο πριν την αποστολή. Για αυτό θα πρέπει να επιστραφούν ακριβώς στην ίδια κατάσταση που τα έχετε λάβει με την πλήρη συσκευασία τους και την απόδειξη πληρωμής. Οποιαδήποτε ένδειξη ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί ή δεν έχει αποσταλθεί η απόδειξη πληρωμής μαζί του , ακυρώνει την δυνατότητα αλλαγής(σε αυτή τη περίπτωση θα χρεωθείτε και το κόστος της μεταφοράς).

Επιστροφή Χρημάτων 

  • Μόλις παραλάβουμε το προϊόν, θα γίνει έλεγχος του και αν πληροί τις ανωτέρω προϋποθέσεις, τότε θα επιστρέψουμε τα χρήματα σου σε 5-6 εργάσιμες ημέρες, ή το αργότερο εντός 14 εργάσιμων ημερών σε έκτακτες περιπτώσεις.